Wniosek o zapewnienie dostępności
Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062, zwanej dalej: ustawą), każdy bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Ośrodek Pomovy Społęcznej w Miejskiej Górce o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej Ośrodka, o których mowa w art. 6, pkt 1 lub 3 ustawy.
Natomiast na podstawie art. 30 ustawy osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
Informację o braku dostępności lub wniosek o zapewnienie dostępności należy złożyć do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związana informacja lub żądanie zapewnienia dostępności (wniosek o zapewnienie dostępności).
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
- dane kontaktowe wnioskodawcy,
- wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
- wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą,
- wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Wnioski o zapewnienie dostępności można składać:
- osobiście: w Ośrodku Pomoy Społeczej w Miejskiej Górce, w godzinach 7.30-15.30, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka,
- korespondencją pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka
- korespondencją elektroniczną na adres mailowy: ops@miejska-gorka.pl
- poprzez ePUAP: /OPSMiejskaGorka/SkrytkaESP
Czytaj całość artykułu "Wniosek o zapewnienie dostępności"
Załączniki:
- Wniosek z żądaniem o zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej (plik docx 24KB)
- Wniosek o zapewnienie dostępności (plik docx 21KB)